Fortnite v4.2 Update - změny ve hře
i Zdroj: Epic Games
Gaming Fortnite Článek Fortnite v4.2 Update - změny ve hře

Fortnite v4.2 Update - změny ve hře

Jakub Egermaier

Jakub Egermaier

17. 5. 2018 15:37

Vyšel zcela nový update, který má v sobě mnoho novinek.

Reklama

Patch v4.2 přináší novou sbíhavou položku - Jablka! Najděte tuto výživnou léčbu kolem stromů roztroušených po celé mapě. Když skončíte s občerstvením, vyhledejte novou epickou a legendární raritou Assault Rifle. Může se nalézt v truhlících pokladů, kapkách a prodejních automatech.

Epická a legendární burst Assault Rifle

  • Požární puška, kterou jste požádali, je to Epická ... je to legendární.

Fortnite v4.2 Update - změny ve hře

 

Perk Recombobulator (Save the World)

  • Je čas přehodnotit! Vyberte si a upgradujte perk loadout pro vaše oblíbené zbraně a pasti.

Fortnite v4.2 Update - změny ve hře

Quad Launcher (Save the World)

  • Tento launcher vystřelí 4 punče!

Fortnite v4.2 Update - změny ve hře

VŠEOBECNÉ

  • Standardní konfigurace gamepadu byla přejmenována z "Standard" na "Old School".
  • Mírně zvýšený pool textury streamování na konzole Xbox One, aby se zabránilo vzniku rozmazaných textur.
  • Změna mapování tlačítek pro řadiče PS4 na počítači Mac pro použití Touchpad namísto tlačítka Share pro otevření chatu.

Oprava chyb

  • Opraven problém, při kterém by kurzor myši byl skryt na obrazovce pro načítání pro přehrávače Windows + Mac.
  • Opraveno několik příčin gumového pásu při přepínání zaměřování na sprint a zbraň, které byly způsobeny chybami v rámci těchto schopností.
  • Pevné textové štítky jsou nekonzistentní na všech obrazovkách rozvržení řadičů.
  • Opraveno bylo, že čas strávený v zápise není správně aktualizován pro členy strany.

BATTLE ROYALE

Zbraně + Položky

  • Přidány Epické a Legendární burst Assault Rifles.
  • Může se nalézt v podlahové drti, truhlách, kapkách a prodejních automatech.
  • Škoda 32/33 (Epic / Legendary).
  • Používá střední munici.
  • Využívá stejných rozsahů poškození jako ostatní útočné pušky.

Přidána nová položka: Jablka

  • Spotřeba jablka poskytne 5 zdraví (až 100).
  • Méně časté, mohou se nacházet kolem určitých stromů v mapě.

Zvýšený rozsah poklesu poškození

  • Odchod začíná na 28 metrů (dříve 24 metrů).
  • Poškození bylo sníženo na 85% na 47,5 metru (bylo to 80% u 35 metrů).
  • Poškození se snížilo na 75% při 70 metrech (bylo to 50% ve výši 65%).
  • Poškození sníženo na 65% ve vzdálenosti 250 metrů.

Poškození pasti

  • Snížené poškození z 125 na 75.
  • Reset Čas se snížil z 6 sekund na 5 sekund.

Dálkové výbušniny

  • Nyní budou poškozovat všechny struktury v dosahu, ať jsou nebo nejsou viditelné z výbušného centra.
  • Zvýšil se poloměr poškození a vzdálenost házení.
  • Zpomalení mezi sekvenčními výbuchy bylo sníženo z 0,25 sekundy na 0,175 sekundy.
  • Zpoždění před odpálením náboje nebo hromadění dalšího bylo sníženo z 0,75 sekundy na 0,15 sekundy.
  • Odstranilo zpoždění mezi výměnou granátu a schopností zaměřit ho.

Oprava chyb

  • Opraven problém, kdy by dálkové výbušniny mohly zničit meteor v Dusty Divot.
  • Útočné pušky již nevypadají, že vysunou více nábojů na každou ránu.
  • Opraven problém, který brání hráči používat Launch Pad při současném zapnutí více hráčů.

Gameplay

  • Přidáno možnost "Auto-Pickup" pro snímače na PC a konzolách.
  • Tímto způsobem se automaticky vybírají zbraně a spotřební materiál při jejich procházení (pokud jsou skladové prostory stále prázdné). Budou umístěny do dalšího dostupného bloku inventáře.
  • Tuto volbu lze povolit v nabídce Nastavení.

Nastavení 50v50 V2

  • Poškození DBNO za klíček se snížilo z 10 na 5.
  • Hladina plodu hrudníku se zvýšila z 50-70% na 75-90%.
  • Konečný kruh se zkracuje z 5 minut na 3 minuty.

Oprava chyb

  • Opraven problém, kdy by Turbo Building zastavil, kdybyste před uvolněním druhého tlačítka stiskli jiné tlačítko.
  • Opravena otázka umožňující hráči obcházet zbraně vybavit časy po zrušení animace použití spotřeby.
  • Hráči se už nemohou krýt přes větrací prostory výzkumného závodu v Dusty Divot.
  • Opraven problém, který způsobuje, že předpovídání dveří se uvízne a udělá tak, aby hráč nikdy neotevřel dveře.
  • Opraven problém, který způsobil nesprávné zobrazení vybraných kosmetických předmětů ve vstupní hale.
  • V terénu poblíž Lucky Landing zapustila díru.
  • Opravena otázka, která způsobila, že truhly jsou neotevřené, když už byly vypleněny.
  • Opravena záležitost, která umožňuje hráči sprintuje v plné rychlosti v části vody Loot Lake.

Výkon

  • Zlepšení celkového výkonu serveru
  • Síťová rychlost serveru se zvýšila z 20 na 30 aktualizací za sekundu.
  • To umožňuje rychlejší pohyb a střelbu a snižuje efektivní pingové časy pro všechny hráče.
  • Šířka pásma sítě se mírně zvýšila.
  • Vylepšené zatížení materiálu 2x, které by mělo pomáhat rychleji budovat budovy a postavy a snižovat zatížení.
  • Opravy velkých zásahů, k nimž došlo v době, kdy se poprvé objevily určité kosmetické předměty v zápase.
  • Vylepšená framerace při použití Hop Rocks optimalizací efektu částic.
  • Pevné vzdálené přehrávače, které se zdály, že skočí příliš vysoko, když se jejich spojení zhoršilo nebo došlo k serveru.

ZVUK

  • Abychom vám pomohli rozlišovat mezi zvukovými stopami nad nebo pod krokem, přidali jsme další vrstvu krokům, které jsou nad vámi založené na typu povrchu.
  • Dřevo má skřípky, kamen má pískání + štěrkovitý hluk a kov má chrastítka.
  • Snížil se objem slabých míst, které se objevují při sklizni .
  • Zvýšil objem výbuchů Grenade Launcher tak, aby lépe odpovídal objemu dalších výbuchů .
  • Zlepšilo se, jak se vítr před přistáním vypařuje při použití kluzáku.

Oprava chyb

  • Opraven problém, který by způsobil, že zvuk vynechá.
  • Opraven problém, který by způsobil, že špehované hráče kroky / skoky / země zní jako oni byli vlevo / vpravo, pokud se pohybovali, zejména při pohledu přes rozsah.

UI

  • Emotika ve vstupní hale nyní může být spuštěna kliknutím na pravou analogovou pásku.
  • Přidáno tlačítko emote do dolní části obrazovky ve vstupní hale.
  • Nvidia Shadowplay upozorňuje nyní na výchozí nastavení (pouze pro PC).

Oprava chyb

  • Opraven problém, který zabránil vstupu map z práce při sledování.
  • Opraven problém, kdy by se během zápasu nezobrazovaly indikátory mapové kamarády.
  • Opraven problém, který zabránil zobrazování spotřebního času při spotřebování Hop Rock.
  • Opraven problém, který způsobil, že uživatelské rozhraní pro umístění trapů se zobrazí při pohledu na povrchy, které neumožňují umístění trapů.
  • Opraven problém, kdy se minimap šípka nezobrazí správně při pohledu na hráče.

UMĚNÍ + ANIMACE

Oprava chyb

  • Opraven problém, který způsobil, že spreje ovlivňují objekty, které se přesunuly (bush, fotbalové míče atd.).
  • Opraven problém, který způsobil, že se Battlehoundovy kalhoty při běhu táhnou přes tuniku.

REPLAY SYSTÉM

Oprava chyb

  • Opraven problém, kdy by se v přehledu přehrávání nezobrazovaly vylučování.

MOBILNÍ PLATFORMA

Přidáno přizpůsobení HUD

  • To je verze 1.0, budeme pokračovat v budování tohoto.
  • Přidána optimalizace, která omezuje počet vykreslených sprejů najednou.

SAVE THE WORLD

MISE + SYSTÉMY

  • Představujeme Perk Recombobulator
  • Chcete-li získat přístup k produktu Perk Recombobulator, přejděte na obrazovku upgradu položek a přejděte na možnost Upgrade> Upravit výhody.
  • Tento systém je k dispozici po dokončení Plankerton Storm Shield Defence 2.
  • Po dokončení, hráči odemknout sekvenci tutorial questy pro Perk Recombobulator spolu s dostatečným množstvím prostředků k jejich dokončení.
  • Hráči, kteří již dokončili Plankerton Storm Shield Defence 2, budou mít odemknuté úkoly, včetně původních zdrojů.
  • Pomocí Perk Recombobulatoru mohou hráči zvolit své schematické výhody a zlepšit svou sílu.
  • Můžete vybrat perk, který chcete ve slotu, ze seznamu perků, které se vejde do tohoto slotu, bez požadovaných náhodných rolí!
  • Se dvěma novými úrovněmi energie pro výhody mohou být schémata nakonec silnější než kdy předtím!
  • Schémata získaná před v4.2 (starší schémata) se musí podrobit procesu převodu předtím, než mohou být jejich výhody upraveny.
  • Perk Recombobulator používá zcela nové zdroje!

RE-PERK (používá se jak pro změnu, tak pro upgradu peněz) PERK-UP (slouží k upgradu peněz) FIRE-UP (používá se k přepnutí prvku do ohně) AMP-UP (slouží k přepínání prvků na přírodu) FROST-UP (slouží k přepínání prvku na vodu)

  • Zdroje Perk budou v obchodě s událostmi ( k dispozici na 16. května v 20:00 ET ).
  • Přidána možnost upgradovat schematickou raritu zbraně a pasti.
  • Používá stejný recept jako upgrade Hero Rarity.
  • Legacy schémata musí být konvertovány Perk Recombobulator před jejich raritou mohou být upgradovány.
  • Odemčeno 2-Star Evolution Skill Tree uzly pro zbraně a pasti.

Aktualizované mírové odměny a mini-šéfové misijní výstrahy, začínající v raném Plankertonu. Jako výsledek:

  • Během pozdějších zón se výrazně méně často objeví řemeslné materiály (ruda, gizmos atd.).
  • XP a Evolution Materials (kapky deště, blesk v láhvi atd.) Se objeví o něco méně často.
  • Elemental Storm Mission Alerts jsou nyní k dispozici.
  • Všechny elementární Husky v těchto zónách budou uzamčeny k prvku zóny.
  • Každá zóna uděluje měnům Elemental Perk pro své prvky: FIRE-UP, AMP-UP a FROST-UP.
  • Tyto měny mohou být použity v kombinaci s RE-PERK ke změně elementárních výhod na schématech zbraní.
  • Kvóta: 2 kusy

Opakovatelné questy jsou nyní k dispozici, které udělují měny Perk

  • Otevřené cache quest uděluje měnu RE-PERK.
  • Kill Mist Monsters quest uděluje měnu RE-PERK.
  • Kill Fire, Nature a Water Husk questy udělují příslušné měny Elemental Perk.

Poznámka: Elemental Husks lze nalézt v Plankertonu nebo ve vyšších oblastech

  • Zabijte quest Chromu Husky a uděluje měnu RE-PERK

Opravte útočiště útočiště

  • Aby se zkrátila délka raidových bojů, už nejsou časované boje.
  • Hráči jsou nyní povinni eliminovat stanovený počet nepřátel pro každý nájezd.
  • Závěrečné setkání je stále založeno na čase.
  • Počet nepřátel se zvýší o 10 nepřátel každého z prvních 3 nájezdů a pak zůstane na 3. nájezdu.

Mini Llama nyní odměňuje za obranu Storm Shield

  • Předtím hráči mohli vydělat pevnou částku Mini Llamas (1-4) na základě výkonu mise, protože to nebylo potíže zohledněno.
  • Nové rozdělení odměn pro Mini Llamas je následující:

Kamenné dřevo: 1 až 4 Plankerton: 2 až 5 Canny Valley: 3 až 6 Vrcholy vlákna: 4 až 7

Aktualizace mise

  • Následovat sestavení doporučení pro misi již není nutné, aby maximalizoval skóre nebo odměny.
  • Posunuté doporučení hodnocení Body a odměny na misi Victory Badge.

Kritické hodnocení

  • Kritické hodnocení je nový způsob, jakým budeme hodnotit kritickou šanci ve hře.
  • Všechny výhody, které by dříve poskytly kritickou šanci, nyní poskytují kritické hodnocení.
  • Nový systém přidává všechna kritická hodnocení.
  • Kritické hodnocení je pak převedeno na kritickou šanci.
  • Tato kritická šance se poté přidá k hodnotě kritické šance vaší zbraně.
  • Kritické změny hodnocení se týkají pouze nově získaných schémat nebo schémat, které jsou konvertovány pomocí nástroje Recombobulator.
  • Všichni herci a obránci byli změněni tak, aby používali kritické hodnocení.
  • Jako součást těchto změn se kritická šance na všech zbraních se zvyšuje o 5%.

Oprava chyb

  • Opravena otázka, kdy určité misie neposkytují odměny.
  • Opraven problém, kdy hráči, kteří dříve nedostali odměnu, obdrží tyto odměny.

HRDINOVÉ

  • Změnil následující Hero Perks na nový systém kritického hodnocení (tyto nové hodnoty jsou zhruba stejné jako staré kritické příležitosti):

Ostříží zrak

  • Zvyšuje kritické hodnocení s pistolemi o 18.

Kritická šance na kladiva

  • Zvyšuje kritické hodnocení s blunt Melee o 18.

Podpora klamné kritické příležitosti

  • Zvyšuje kritické hodnocení s blunt Melee o 8/13/18 (Hvězdná úroveň 1/2/3).

Anatomické lekce

  • Zvyšuje kritické hodnocení s okrajem Melee o 18.

Anatomické lekce podporují výhody

  • Zvyšuje kritické hodnocení pomocí mečů, os a kostek do 8/13/18 (Hvězdná úroveň 1/2/3).

Nastavitelná tlumivka

  • Zvyšuje kritické hodnocení s brokovnicemi o 8/13/18 (Hvězdná úroveň 1/2/3).

Pain Mastery

  • Vražedné zásobníky nyní udělují 3 kritické hodnocení (za stack) pro zbraně s brokovnicí.

Obránci

Ranged Critical Chance Perk

  • Zvyšuje kritické hodnocení se zbraněmi v řadě o 13.

Melee kritická šance Perk

  • Zvyšuje kritické hodnocení s zbraněmi zblízka o 13.

Ninja

  • "Fan of Stars" nyní ovlivňuje širší oblast na bližších vzdálenostech.

Oprava chyb

  • Opravena chyba s popisem nápisu "Sureshot", kde se přečte jako "Kritická šance" namísto "Kritické poškození".
  • "Shockwave", "Házet hvězdy", "Crescent Kick" a "Warcry" už nejsou náklady na energii, pokud se rychle zruší přepnutím na zbraň.
  • Opravena záležitost, která by mohla způsobit, že "Frag Granát" nebude vydávat.
  • Opravena chyba, při které nebyl správně použit "Per-Planning" perk podpory na podtřídě konstruktoru Demolitionist.
  • Opraven problém problému, který by mohl způsobit, že se všechny výhody konstruktoru BASE nezobrazí správně.
  • Opraven problém problému, který by mohl způsobit, že všechny výhody produktu Outlander 'Phase Shift' se nezobrazí správně.
  • Opravena otázka, která by mohla způsobit, že perk "Enduring Machine" platí pro všechny spojence a ne jen pro vlastníka konstruktoru.
  • Opraven problém, kdy použití funkce "Phase Shift", když se blíží nepříteli, může způsobit, že se "Phase Shift" přesune na nezamýšlené umístění.
  • Opraveny některé problémy, které by mohly způsobit rychlé střelby z brokovnic, které by ztratily Outlanders 'Shock Gunner' Outlanders.
  • Opraveny popisky nápovědy Tactical perks 'Feel the BASE' a 'Cluster Bomb', které naznačují, že se nehromadí.
  • Opravil problém, který způsobil, že "vrhací hvězdy" se srazily se zbraňou Monsoon, když se vrhli.
  • Hodnota poloměru "Bang and Pow" je nyní v souladu s dalšími popisy.

ZBRANĚ + POLOŽKY

  • Quad Launcher je k dispozici v obchodě Weekly Event Store ( k dispozici je čtvrtek 16. května v 20:00 ET ).
  • Drží 4 pálící ​​rakety, které zanechávají po odhalení ohnivé koule.
  • Přidáno několik nových výhod. Ty se nemohou objevit ve starších schématech (schémata získaná před v4.2).
  • Budování léčby (pouze trap)
  • Léčuje přiloženou budovu o x% svého maximálního zdravotního stavu každých 10 sekund.
  • Délka efektu (Pouze trap)
  • Zvyšuje dobu trvání jakýchkoli účinků, které v pasti způsobí.
  • Také nahrazuje "+ x duration stun" na nových schématech.
  • Zvýšené zdraví budov (pouze u trapů)
  • Zvyšuje maximální zdravotní stav připojené budovy o x%.
  • Rychlost útoku (pouze Melee)
  • Zvyšuje rychlost napadení útoků na melee o x%.
  • Odolnost proti poškození (pouze pro Melee)
  • Grantuje x% odolnost proti poškození, zatímco zbraně jsou vybaveny.
  • Life Leech (pouze Melee)
  • Léčuje hráče za x% poškození.
  • Rychlost pohybu (pouze Melee)
  • Zvyšuje rychlost pohybu o x%, zatímco zbraně jsou vybaveny.
  • Poškození vs Misty a Bossy
  • Zvyšuje škody o x% proti Mistrů a Bossů.
  • Nový typ prvku: Fyzikální
  • Nabízí ne-elementární poškození, ale má výrazně vyšší poškození základny.
  • Přidáno nové jedinečné perk pro Founder's Revolt
  • K dispozici pouze po převodu staršího schématu přes Perk Recombobulator.
  • Není k dispozici v jiných schématech.
  • Odrážky ricochet na jeden blízké cíl, zabývající se 100% z poškození vydaných na původní cíl.
  • Přidáno nové jedinečné perk pro zakladatele Blazing Masamune
  • K dispozici pouze po převodu staršího schématu přes Perk Recombobulator.
  • Není k dispozici v jiných schématech.
  • Každý 6. úspěšný útok vyvolá výbuch, v malém rádiusu se jedná o poškození.
  • Zakladatel Blazing Masamune už nekoná energetické škody (pouze požární poškození).
  • Dálkové výbušniny, Impulzní granáty a Clingers již nevyužívají inventární prostor. Aktualizovali svůj popis, aby odráželi, že nepřetrvávají mimo misi.
  • Kritické příležitosti Schematické výhody poskytnout 10/15/20/25/30 kritické hodnocení.
  • Legacy Schematics stále používají staré hodnoty kritické šance
  • Headshot damage damage jsou nyní multiplikativní místo aditiv.

Mechanismus Affliction zbraní se změnilo:

  • Stížnosti nyní hromadí na základě jejich elementu (fyzikální / energie / příroda / požár / voda).
  • Utrpení už není stack na jeden typ zbraně (Melee vs. Ranged).
  • (Příklad) Nepřátelé mohou mít na jeden prvek každého hráče na sobě maximálně 1 postiženou zbraň.
  • Affliction se nyní obnovuje při novém uplatnění, i když trvání původního postižení dosud nevyčerpalo.

Oprava chyb

  • Opraven problém, v němž oblast působení součásti draka Fury launcher nepoškodila životní prostředí.
  • Opraven problém, při kterém by náhled Boost Trap byl nesprávný.
  • Opraven problém, kdy by se náhledy pro Ice Floor Trap a Flame Grill Trap zobrazovaly na nesprávném místě.

GAMEPLAY

Změny na instančních snímačích:

  • Všechny instancované snímače jsou viditelné pouze pro hráče, který je může vyzvednout. To zahrnuje dárky udělené ze sekundárních misí.
  • Odebraný typový štítek od instancovaných snímačů.
  • Další položky z nepřátelských kapiček se spustí. Jedná se o vrstvené crafting přísady, vzácné crafting přísady, a ruda.
  • Užitkové lapače (skokové podložky, podložky na podporu, léčebné podložky) se okamžitě zapnou při umístění, bez ohledu na to, zda je konstrukce, na které jsou umístěny, zcela postavena.

Oprava chyb

  • Šepot .45 již blokuje záběry blízké vzdálenosti, když stojí u stěny.
  • Krypton pistole nyní spotřebuje správné materiály, když je vytvořen.
  • Opravena otázka, kdy BluGlo Siphons neměl žádné střely s projektily.

UI

Oprava chyb

  • Opravena vizuální otázka, ve které by hra zobrazovala nesprávný obraz odměny (hrudník, dárek, krabička apod.), Který byl otevřen po misi.
  • Opraven problém, ve kterém nebyl obchod se událostmi navigován, pokud nebyly k nákupu žádné položky události.
  • Skryjte symbol vstupu regulátoru, který obsahuje zaškrtávací políčko v nabídce UI Storm Shield.
  • Opraven problém, kdy možnost rozšíření štítu v menu Storm Shield UI se stává nepoužitelnou s ovladačem.
  • Opraven problém, při kterém po vygenerování položky hráči byli vráceni na obrazovku Schematics.
  • Obnovil správný vstup ovladače do knihovny sbírek.
  • Opraveno případ, kdy by tlačítko Level Up v nabídce Inspect mohlo dočasně přestat pracovat na konzolách.
  • Opravena chybějící lišta HP pro některé poškozené rostliny.

NEPŘÁTELÉ

Oprava chyb

  • Pevný Shielder vyskočil, když se přemístil kolem nepřítele, kterému poskytuje štít.
  • Pevný Blockbuster Husky se objevil dvakrát v některých misích.
  • Útok útoku Taker už nepoškozuje hráče přes stěny.
  • Fixační blokovací modul Mini-Boss modifikátor, který vlastně neblokuje budovy.

UMĚNÍ + ANIMACE

  • Shielder má nový model, animace a efekty.
  • Hover Turret vizuální FX byly aktualizovány.

ZVUK

  • Vokalizace Shielder a SFX dostaly aktualizace.
  • Automatické zvuky spouštějící zbraně se nyní upravují, když došlo ke změně rychlosti požáru.
  • Projděte zlepšení zvuku mise blesků.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama